2010. szeptember 11., szombat

Parajd

Victor Borge dán karmester hangversenyt vezetett Amerikában, és már el is kezdődött a müsor, amikor egy asszony későn berohant a terembe, és középen helyet foglalt. Borge megállította a hangversenyt, odament az emelvény széléhez, és megkérdezte: "Asszonyom, miért késett el?" A csapzott nő azt mondta, hogy 15 kilométernyire közlekedési dugó állta útját, azért késett. Borge ezt monda neki: "Én eljöttem Dániából és ideérkeztem, mielőtt ön megérkezett volna."

Kifogás (forrás, iternet)


a kerék nélküli busz...
Ezembe jut a nyari gyerek tabor vege,amikor csak nehany tanito meg az amerikaiak voltunk csak, szombat delelott Brassoba kirandultunk, nagyon szep idot fogtunk ki.Ejjfel elott par percel az amerikai csapat indult a repterre nagyon nehez volt oket elengedni gondolom nem csak en ereztem igy, miutan mindenkitol elbucsuztam a busz ajtaja lezarult. Mikozben a konnyeimmel kuszkodtem eszembe jutott hogy mikor majd eljon Isten es meg kel alnunk mind elotte en is szeretnek fenn lenni "a buszon" ami a menybe visz es orulni szeretnek
Romaniai izomauto









Nincsenek megjegyzések: