2010. július 8., csütörtök

Keresztúri kitérô


Ez jött ki belolem amikor meglattam elöször, nekem nagyon bejon a foto efektek nelkul is de igy jobban kiemeli a festmenyt(A képen ifj. V. Ernô lathato )
Katika
1 Mosoly olyan mint az influenza...
"ELKAPOD"anélkül hogy tudnád
Amikor ma valaki rám mosolygott,
Akaratom ellenére - azonnal- én is rámosolyogtam.
Nem mentem messzire és egy másik emberkével találkoztam aki rámnézett...
meglátta mosolyomat, és anélkül hogy észrevette volna: ö; is "elkapta".
A mosolyra gondolván, rájöttem hogy egy szuper dolog...
és arra vágytam hogy körüljárja a földet.
Tehát, ha azt érzed hogy egy kis mosoly bujkál az ajkadon,
nagyon kérlek... ne engedd hogy elvesszen.
Add tovább, és igy együtt sikerül "megfertözni" az egész világot!
Küldd tovább ahogy megkaptad!!!
Mellory
indulasnál...

Nincsenek megjegyzések: